25 Mayıs 2012 Cuma

Hıdiv Kasrı her mevsim güzel...


İş yerimizde bir toplantı vesilesiyle Hıdiv Kasrı'na yemeğe gittik. Hava çok güzeldi. Bahçeye yeni çiçekler dikiliyordu. Her şeyin fotoğrafını çekmeye alışık olmadığım için gelen çoğu ikramın fotoğrafını çekmeyi unuttum.


Yemeden görüntüleyebildiğim bir zeytinyağlı tabağı bir de tatlı oldu. Tatlıyı hiç beğenmedim, çok ağırdı. Kremanın altından bir şey çıkacak umuduyla yemeye başladım. Ancak bir şey çıkmadı. Sadece çikolatalı krem şantiyi koymuşlar.


Çıkışta da tekrar iş yerine dönmeyip Çengelköy'de servisten indim ve oğlumun kreşine koştum. Onu çok özlüyorum, canım oğlum... Dün ilk kez servise binecekti, ben gidince de "Ben servise binecektim" dedi. Sanırım hevesi kursağında kaldı. Bugün servisle ilk günü, inşallah zorlanmadan bu süreci de atlatırız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...