9 Temmuz 2012 Pazartesi

Philips ev aletlerim...


Bunlar da evde kullandığım Philips marka ev aletlerim... Arkadaşlarım bir şeyler alırken deneyimlerimi sordukları için burada paylaşmak istedim.

Raydolu saatin en çok gece tavana lazer ışıkla yansıyan saatini kullanıyorum. Gecenin bir yarısı uyandığımda saat aramak zorunda kalmıyorum. Alarmına güvenemiyorum çünkü elektrikle çalıştığı için elektrikler kesilirse saat ayarı da bozuluyor.

Küçük süpürgemden memnunum, emiş gücü de çok yüksek. Şarjlı değil kablolu, şarjlıların ömrü çok kısa olduğu için istememiştim.

Mikser'i alırken de watt'ı yüksek bir model arıyordum. Sadece Philips'te bulmuştum. Kısa sürede çırpma işini halledebiliyorum. Ayrıca hamur yoğurma ucu da kek yaparken işim çok kolaylaştırıyor.

El fenerimiz çok eski belki 10 yıllık vardır. 2 tane kalem pille çalışıyor. Ancak verdiği ışıkla her yeri aydınlatıyor.

Mutfaktaki müzik setim benim iyi bir arkadaşım çok az yer kaplıyor ve çok kullanışlı. Digital radyosu, CD çaları ve USB'den şarkı dinleme imkanları ile benim işimi görüyor. Diğer müzik setinde de USB girişi yerine kaset çaları var.

Genel olarak küçük ev aletlerinde ilk tercihim Philips oluyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...