31 Aralık 2013 Salı

Sofralara renk katan peçetelikler...


Evlenmeden önce de böyle cici şeylerle uğraşmayı çok severdim. Şimdilerde pek vakit bulamadığım için  heves ede ede bakıyorum yapılanlara...


Sezonda English Home'da gördüğüm bu cici şeyler çok hoşuma gitmişti. Ancak mumluk olduğunu öğrenince pek mum kullanmadığım için bırakıvermiştim. Geçen haftalarda indirime girdiğini gördüğümde ise bundan pek bi güzel peçetelik olur diye hayal kurup sepetime atıvermişim. Lakin halka kısmının çok dar olduğunu sonradan farkettim ki içinden peçete geçmesi imkansız. Ben de ne yapsam diye düşünürken kendimce bir yol buldum.


Eminönü'ndeki boncukçulardan yukarıdaki plastik halkalardan aldım. Farklı boyları arasından ben en büyük olanı seçtim. Daha sonra da çiçeklerin ortasından makas ile kesip silikonla halkaların üstüne yapıştırdım.


Tabi bunları yaparken elim de yanmadı değil hani. Çiçekler sağolsunlar hemen kıvrılıp durdular.


Sıra geldi çirkin görüntüyü kapatmaya... Evdeki kurdelalar ile denedim ama hem güzel olmadı hem de çiçeklerin altını kapatmadı. Yine düşündüm düşündüm... ince bir şey olmalı hem de şık durmalı... Bu sefer Eminönü'nde Marpuççular Han'daki dükkanları gezerek malzeme arayışına girdim. Yılmadan usanmadan dükkanları gezip, en üst kattaki bir dükkandan bu yeşil ipi aldım.

Amma ve lakin en zoru da bu ipi sarmak oldu. Çokça da vaktimi aldı. Neyse ki sonuçtan memnun kaldım.


ve işte peçeteliklerimiz hazır...


sevdiklerimizle huzur ve mutluluk dolu sofralarda kullanmak dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...