15 Nisan 2013 Pazartesi

Her sabah bir avuç ceviz...



Cevizin faydalarını artık herkes biliyordur. En başta şekil olarak beyine benzediği için akıl sağlığımız için çok gerekli bir besin. Miktar olarak herkesin kendi avucu kadar yemesi gerekiyormuş.

4 yaşındaki oğlumun da gelişim döneminde olması sebebiyle ceviz yemesini istemiştik. Ancak sevgili iştahsız oğlum yemeyi reddetmişti. Ben de oğlumun tatlıya olan zaafını kullanarak cevizi balla tatlandırarak denedim ve işe yaradı. Her sabah 2 tane cevizi cebren ve hile ile yedirmeye çalışıyorum...

"Hıyarı tuzla, cevizi tatlı ile yiyiniz. Beyninizi uyarır." Ahmet Maranki'nin bu sözünü okuyunca doğru yolda olduğumu anladım :)

Bal ile yemeyi denemediyseniz, vakit kaybetmeden hemen deneyin sanki cevizli baklava yemiş gibi hissediyorum...



Ayrıca cevizi, yiyeceğimiz zaman kırmak gerekiyormuş. Özellikle kırılıp ayıklanmış olanları tercih etmemek gerekiyormuş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...