22 Ekim 2012 Pazartesi

Çikolata Fabrikası'nda haftasonu measisi yaptım :)

 Grupanya'dan aldığım fırsat ile bu haftasonu Teşvikiye yollarına düştüm. Beşiktaş'tan Harbiye minibüslerine binip The House Cafe'nin oradaki Hüsrev Gerede Anıtı'ndan aşağı doğru yürüyünce sağ tarafta bu şirin yere ulaştım. Aynı yerde cupcake süsleme ve makarna yapımı dersleri de veriyorlar.


 İptal edenler olduğu için 5 kişiydik. 2 grup olarak malzemelerimiz hazırlanmış bizi bekliyordu.

 İlk önce çikolatayı nasıl eriteceğimizi öğrendik. Benmari usulü ile yavaş yavaş erittik. Daha önceden çikolatayı yaktığımı farkettim.

 Çikolataları aluminyum folyo kaplı plakalar üzerine dökerek istediğimiz şekilleri verdik. Kalıp olsa daha düzgün şekiller olurdu, bu şekilde kaşık ile dökünce düzgün şekil vermek için bayağ bir cebelleştik. Çok da uğraştım ama eşim şekilleri ile dalga geçti. "Bunlar Asaf'ın okulda yaptığı faaliyetlere benziyor" dedi. :p

 Sonra da erittiğimiz çikolatalara çikolata miktarının 1/3 oranında krema katarak karıştırdık ve hindistan cevizi ekledik. Elimizle şekil verebileceğimiz kadar soğuduktan sonra çok fazla mıncıklamadan toplar yapıp kakaoya buladık.

 Sonra da hazırladığımız şaheserlerimizi kutuya doldurup, güzel ve eğlenceli bir 2 saat geçirmenin keyfiyle evimize döndük.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...