29 Ekim 2012 Pazartesi

Eminönü Kürkçü Han

 Meşhur Kürkçü Han'a ip almaya gitmiştim. Girince biraz şaşırdım, yıllar önce geldiğimde sağlı sollu bir sürü ip satan dükkan vardı. Herhalde artık herkes hazır alıp giydiği için ip satan 3-4 dükkan kalmış onları da üst kata almışlar.
İstediğim gibi bir ip bulamadım :( Ama gitmişken bu renk cümbüşünü çekmeden de olmazdı. 

 
 Bu aralar kırmızı - beyaz puantiye hayranlığı başladığı için algıda seçicilik sonucu direk bu muşambalara gözlerim takıldı. Metresi 6 TL imiş. Taşıyamayacağım için alamadım ama aklım sende şirin muşamba :)




 Daha önceden Havlu Dünyası dükkanından kenarı Fransız Dantelli havlulardan almıştım. Fiyatları piyasaya göre çok uygun ve çok güzel modeller var. İçeride fotoğraf çekmeme izin vermediler ama Facebook sayfalarından alıp paylaşabileceğimi söylediler. Aşağıdaki fotoğraflar Ahfa Home Facebook sayfasından...









2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...