23 Ağustos 2012 Perşembe

Annemler Kutsal Topraklardan Uçtu Geldi...


Arefe günü yani 18.08.2012 günü herkesler İstanbul'dan gittiği için Beylerbeyi'nden Atatürk Havaalanına 15 dk'da gidiverdik. Tahminimizden önce varında dışarıda 1 saat bekledik. Neyse ki Asaf uyuduğu için bi bakıma da iyi oldu. Yüzlerce insanın yolcularını beklediği yerde biz de kendimizi minik bir yer bulduk.
  
Burada beklerken insan değişik anlara şahit oluyor. Biri de üstteki resimde, çömelen babalarının boynuna atlıyarak düşüren, babalarına olan özlemi masumane gösteren çocuklardı.
 Bizimkisi ananesini düşüremedi ama o da çok özlemişti. Gelir gelmez hemen oyuncakları sordu. Daha annem bi kenara oturmadan valizleri karıştırmaya başladı. Babamın zemzemleri almasını beklerken oynamaya başladı bile...
2 sene önce kayınvalidem de Asaf'a bu elbiseden getirmişti. Artık küçük geldiği için yenisini de anneme sipariş verdik. Çok şirin oldu oğluşum :)
 
 Mekke'de güzel oyuncaklar bulunmuyormuş. Olanlarda burada Eminönü'ndeki alt geçitte satılan hoplayan zıplayan oyuncaklardanmış. Hal böyle olunca ben buradan Asaf'ın ilgisini çekecek bir yarış pisti aldım. Annemler geldiğinde de sanki onlar getirmiş gibi verdik.
Alttaki bayram şekerlerini de ben hazırladım. Ülker'e gidip Asaf ile beraber "Bundan da alalım, bundan da..." diyerek renk renk şekerlerden aldık. Avuç avuç şeker almak çok hoşuna gitti. Şark Han'dan da bu keseleri aldım. Bayramda gördüğümüz çocuklara da ikram ettik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...