17 Ağustos 2012 Cuma

Şark Han


Eminönün'nde en çok sevdiğim mekanlardan birisi de Şark Han... En uygun fiyata her tür ıvır zıvır, incik boncuk bulabildiğim bir yer... Geçen sene Altınoluk'ta aşağıdaki güllü saatlerden birini 65 TL 'ye satıyorlardı. Ben de bu kesin Şark Han'da vardır diye almamıştım. İstanbul'a geldiğimde ise hiç bir yerde o saatten bulamadım. Bu sene tekrar gelmiş, değişik modeller de var. Fiyatları da 20 TL-40TL arasında değişiyor.

 Çocuklar için ahşap oyuncaklar...
 Salon için dekoratif eşyalar...
 Çok şık tepsiler...
 Çeşitli ambalaj malzemeleri, tül keseler...
 Marina temalı süs eşyaları...
 Hint işi kıyafetler, ince tülbent gibi gömlekler...
ve daha çok şey var... Bunlar sadece benim dikkatimi çekenler... Fazla vaktim olmadığı için bu kadar fotoğraf çekebildim... Burada ilk gördüğünüzü hemen almayın aynı üründen bir çok dükkan da olabiliyor, diğerlerine de fiyatlarını sorun derim ben... Adres için tık tık...

2 yorum:

  1. Ev aksesuarları yazan dükkanın adi var mi biliyormusunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben orada hiç bir dükkanda isim görmedim. Varsa da o kadar çok ürünün olduğu yerde sağa sola bakmaktan farkedememişimdir :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...